22 April 2011 - Påsk

Själv i huset,relativt frisk och solen slutar nästan ALDRIG skina.

Livet är ganska bra måste jag påstå....

ikväll blir det filmkväll hos Johanna och imorgon blir det att springa egna ärenden för att sedan ha påsk-middag hos MOI!

Idag sitter mina kära släktingar hemma hos min Mormor och Morfar och äter påskbord.....SUCK*

Tänk om man bara kunde teleportera sig dit man ville lite då och då,när man ville så att säga....Bara för att säga hej,kramas och sen teleportera sig tillbaka igen....

Just nu sitter jag på golvet och lyssnar på Abba. Inte för att det är svenskt utanför att de är bra, riktigt bra!

Funderar på att ta bussen till Johanna idag... mina fötter är lite upprörda...

Hmm....Ska kolla läget....

xx

Solenan

Kommentarer
Postat av: mamman

Vi hade oxå velat ha dig teleporterad hit.



LYMI

2011-04-22 @ 21:55:34
URL: http://vanligajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0