3 Juli 2011 - I SVERIGE!

Resan gick jätte bra! HELA vägen!!

Blev hämtad av en riktigt flott taxi 7.30am utanför huset i London,satt och grät nästan hela vägen till Heathrow, nej, det var faktiskt hela vägen...

Var i VÄLDIGT god tid och allt gick som smort!

Flyget var till och med tidigt!!

Mamman kom och hämtade på Arlanda och tillsammans åkte vi i bilen upp till kära Nora<3

Vi har en blanding av att inte göra NÅGONTING till att göra en hel del!!!

Nästa vecka kommer det till exempel hända en HEL del! Ska en snabbis till Norrköping för att träffa nära och kära och sen bär det av till Morföräldrarna!!!Åhh vad jag längtar!!!!!<3

NU kaaaaaanske jag ska hoppa i polen,vi får se hur jag känner mig;)

Sen blir det film och mys! Imorgon är en ganska lung dag...Kanske ska försöka få en del gjort men inget FÖR jobbigt, har ju faktiskt semester!

Ska verkligen försöka uppdatera när jag har tillgång till dator!

xx

Solenan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0