13 Juni 2011 - 19 dagar och en glad 4 åring i huset

Min Théo är nu 4 år!!! Stora pojken!!! Han fick tydligen VÄLDIGT bra presenter från mig:) Känns som en lyckad födelsedag!!!

19 dagar ja....Underbart skönt.Behöver lite svensk luft i mina lungor!!
Behöver en/30 miljoner kramar av mamman!
Behöver andas ut hemma hos Mormor och Morfar<3
Behöver umgås med mina vänner som jag saknar varje dag!

Har fått en sväng av 21 Jump Street-febern!!!!!



Imorgon är det tisdag....Blir nog lite South Ken,känns trevligt!

xx

Solenan

Kommentarer
Postat av: mamman

Och mamman behöver att Dottern kommer hem så mamman har ngn att göra ingenting med! Och det ordentligt!!



LYMI

2011-06-15 @ 12:21:38
URL: http://vanligajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0