15 Juni 2011 - 17 dagar kvar OCH en tid hos frisören bokad!

ÄNTLIGEN!!!!!Jag har nu bokat tid hos min frisör och ska bli klippt och fixad den 28:e, precis lagom innan jag åker hem:)

Ser fram emot att kapa av det lite till igen,kanske tunna ur lite osv....

Just nu sitter jag i mitt rum och i tjejernas rum dånar musiken från musikalen Wicked. Mitt äldsta och mitt yngsta barn sitter i badet och leker med Toy Story leksaker....Det går ganska bra men stackars Alice får lida lite eftersom Théo är trött......Han är ju lite lagom jobbig då liksom...

MEN snart ska jag avbryta för att tvätta hår...

Annars har jag varit hemma och tvättat idag. Väldigt effektivt... Men det måste ju göras med....

I helgen ska jag vara barnvakt VARJE kväll....Men denna gången är det ok,får lite extra och har inget stort planerat...Dessutom ska jag ju här ifrån snart så jag har inte så mycket emot att spendera lite extra tid med skitungarna:P

Lite blandade bilder??;

Mys i mitt rum med Mr.T

Jag och min tyske vän Ilona

Far och son leker med STORA plockepin

Någon som är stolt ver sitt klistermärke...

Marthe visar var hon sitter i sitt klassrum

I hennes klassrum bor George,enligt Stjärnornas Krig älskaren Marthe är hans fulla namn Geroge Lucas...

Någon såg ut som en vampyr!!!LÄSKIGT!!!

Besökte Alberts minnes-staty....PAMPIG!!

Mina skitungar i badet<3

xx

Solenan


Kommentarer
Postat av: mamman

Och jag har bilder på skitungarnas au pair när hon är i badet...... hehe

Lymi

2011-06-15 @ 22:59:22
URL: http://vanligajag.blogspot.com
Postat av: Dottern

Inte ok mamman:P



LYMI

2011-06-15 @ 23:53:48
URL: http://solenaninlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0