20 Juni 2011 - 11 dagar kvar och de vanliga dagarna är redan borta

Denna vecka ser nästan ut som vanligt. Men ändå inte.
Detta är mina flickors sista hela vecka. Veckan efter det har de sola måndag, tisdag och onsdag och sen har de sommarlov. Men konstigheterna har redan börjat. Tydligen har de ingen gymnastik, ingen bild, ingen rullskridsko-lektion, ingen Judo eller Badminton. De har bara skola...

Stackars Théo har skola som vanligt och egentligen fortsätter han in på mitten av Juli men M-L har planerat att dra ut honom när flickorna slutar.... De ska ju ändå flytta här ifrån...

Förhoppningsvis ska jag inte jobba speciellt mycket under helgen som kommer. Vill gärna gå på bio med Ilona, kan ju inte direkt nästa helg för då sitter jag i soffan i mammans och Nennes vardagsrum!!!!!!

Gårdagen var lite smådeppigg. Vet inte varför. Var väll en kombination av konstigt sovande, udda drömmar (som jag förvrigt måste skriva ner så jag kan berätta för Jessica<3) och lite mycket hemlängtan.

Men snart kommer jag längta tillbaka till London. Och jag tror inte jag insett det än men jag kommer längta till min franska familj! Varje gång jag tänker tillbaka på min tid med dem så blir jag alltid lika förundrad över hur JAG kunde ha sådan tur!?
HUR kunde lilla jag hamnat med en så underbar familj som detta på första försöket!?

Egentligen var det ju inte första försöket men jag försöker intala mig att det var det:P

Det ska bli så spännande att bo i lägenhet, med en mindre familj. En familj om till viss del förstår svenska och när det är engelska vi talar så har de INTE en fransk brytning, kan ju BARA förbättra mina uttal!
Mina arbetsuppgifter kommer ju vara HELT annorlunda, istället för att ha hela dagarna fria kommer jag ha en bebis på armen.

En ny del av London ska utforskas!!!Och nu är jag ju 1 år klokare!Jag har redan favorit-ställen, MEN London går alltid att utforska mer....OJ OJ OJ!!!!!

Nej, nu måste jag skriva ner den där drömmen......

xx

Solenan

Kommentarer
Postat av: mamman

Visst är det härligt att ha fina saker att se fram emot!!!!

LYMI

2011-06-20 @ 12:51:32
URL: http://vanligajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0