24 Juni 2011 - Planer,planer,planer OCH 8 dagar kvar!

I helgen händer det mycket. Eller ja,mycket och mycket. Men jag ska jobba en del,hinna med att se på bio 2 gånger och sen ska jag provpacka inför semestern:)

Vill vara säker på att det jag vill ha med går ner i väskan och inte väger för mycket! Detta är jag inte orolig för utan det jag mest undrar över är hur jag ska få ner allt jag vill ha kvar,fast hos Andy och Emma,och forsla det på tunnelbanan. Har frågat Ilona om hon kanske kan hjälpa till om det blir mer att bära än jag tänkt och hon säger att det nog inte borde vara några problem med det;)

Känns ju bra!

I huset har vi en unge extra, M-L och C´s guddotter är på besök tills söndag. Jag ska barnvakta en del men vet inte riktigt när vilket är knöligt eftersom jag så gärna vill gå på bio....SUCK*

Det ska dessutom bli "hej då picknick". Men detta sker eftersom det inte bara är jag som ska flytta, familjen ska ju faktiskt också flytta,till ett annat land....Så då ska jag hjälpa till så M-L inte behöver tänka på ALLT utan bara en del;)

Sitter här och längtar tills på tisdag!!! Då får jag ÄNTLIGEN klippa mig!!!!Håret har självklart åkt upp i en toffs så fort jag blir lite irriterad....INTE OK! Vill inte ha toffs längre,skiten ska kapas!!!
Ser också fram emot att bli lite ompysslad liksom:)

En annan sak jag ser fram emot är att starta livet här i höst igen!!! SPÄNNANDE!!! Börja räkna ner till Jul osv. London är s magiskt, typ jämt, men mest på hösten och vintern!!!MYS!!!!

xx

Solenan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0