25 Juni 2011 - En Midsommar att komma ihåg

Denna midsommar firades med jobb,jobb,jobb och bio!

Jag tycker vi pratar om bion eftersom det var det som var roligt:)

Jag och Ilona gick och såg en sen bio och inte vilken som helst;



Skrattade en HEL DEL och kommer gärna se den igen!!!!

jag som trodde jag skulle vara ledig ikväll jobbar. Är barnvakt.. IGEN...Men det är ok för att om en vecka sitter jag hemma hos mamman!!!

Imorgon blir det picknick!Ska verkligen försöka komma ihåg kameran!!!!

Idag har jag dessutom prov-packat inför Sverige och inför flytten till Andy och Emma!!Är sååååå nöjd! Inte alls för tungt eller för mycket saker att bära på! UNDERBART!

Fick tillslut en skype med mamman, åhhhhh vad jag längtar till att INTE prata över skype. Utan istället sitta framför henne och säga det jag vill säga!!!!

xx

Solenan

Kommentarer
Postat av: mamman

Ehhhh, mamman längtar oxå!!!!



Lymi

2011-06-26 @ 00:31:53
URL: http://vanligajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0