6 Juni 2011 - Nationaldagen

Idag slog jag och fransmännen på stort och firade Sveriges Nationaldag!!!

 Lite av det goda blev det allt!

 Sill<3

 Köttbullar!!!

 OCH lingonsylt!!!

Ikväll ser jag fram emot att bara ta det lugnt:)

Imorgon blir det avskeds-middag med Jessica och Fredrika. Jag ska ha på mig en JÄTTE fin klänning:) Som också är min "resa hem till Sverige" klänning!!!

Ser fram emot den där sista veckan som är snart!!!(Bara 26 dagar kvar nu!) Ska klippa håret innan jag kommer hem, annars kommer det hem en halv-död Solena som har värmeslag ut i tårna....Det vill vi ju inte!!!

xx

Solenan

Kommentarer
Postat av: mamman

Så fint ni hade det på Nationaldagen!!! Jag saknar dig min Sköna och jag har nedräkning!! LYMI

2011-06-09 @ 02:26:22
URL: http://vanligajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0