19 Juni 2011 - Planer för framtiden

En del och speciellt jag själv har frågat vad jag ska hitta på i höst.

Har ju varit i London ett tag nu och min nuvarande familj ska ju tillbaka till Frankrike strax efter jag drar till Sverige den 2:e juli, så vad ska jag göra?

Jo det vet jag nu!

Jag ska flytta in med min syssling Emma, hennes man Andy och deras lilla Sixten!

Jag vill stanna ett tag till i den här staden!!! Så min hemkomst i sommar blir mer som en semester;)

I augusti återvänder jag för att starta ett nytt liv med Emma, Andy och Sixten och jag är sååååå glad för det!

 Andy och Sixten

 Emma och Sixten

Det ska bli såååå spännande och en helt ny upplevelse och jag ser verkligen fram emot det!

xx

Solenan

Kommentarer
Postat av: mamman

Ja, hur spännande som helst!! Men hjälp vad Sixten växer fort???!! Han kommer ju vara tonåring när du kommer tillbaks till Sverige nästa sommar!!!



LYMI

2011-06-19 @ 18:00:13
URL: http://vanligajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0